2016. június 7., kedd

009

Mivel elég kevesen válaszoltatok ezért csak sejtelmesen kapjátok meg hogy mi is történhet egy benti harc közben! :D még így is teljesen érhető hogy egy-egy elem miért úgy van ahogy van,illetve lehet érzékelni hogy a System mennyivel is másabb az élet területeivel szemben :D Jó olvasást!! :D
--------------------------------------------------------------------------------

Amikor jól éreztem magam csak megráztam a fejem és megköszöntem mindenkinek.Vettem egy nagy levegőt.Liam sréhen Harry elé lépett,Ashton pedig egyet sréhen hátra Harry mögé.
  -A bal szélső a taktikus,a középső a védő a jobb szélső valószínűleg a közeli és a másik pedig a távoli,ésszerű lenne egy rögtönzött támadást felé vinni,mivel akkor magát védi és a két oldalsó jól eltalálható.-mondta Ashton és végig előre nézett.Liam csak alig láthatóan bólintott.Harry is így tett.Csak egy pillanat volt az egész,Harryt láttam megindulni,a többiek egy helyben álltak.
  -Zárjátok be Louist.-mondta Liam,Rose és Luke elém álltak,mikor Harry a középső elé ért,valamilyen fehéres burok jelent meg előtte,Liam és Ashton egy pillanat alatt ott voltak a két szélső mellett,nem láttam mit csináltak,csak kiabálást hallottam.
  -Picsába.-kiabálta az egyik,hirtelen mindhárman hátra lökődtek tőlük,de lábra érkeztek.A két hátsó Nekon valami megjelent,a lábukon valami világított,az egyik férfi a kezét a másik az oldalát fogta,a két Neko is ezt a tájat szorongatta.
  -Ezaz,megvannak,innentől ha őket támadják gyorsan vége a körnek.-vigyorgott Luke. Valami hangot hallottam mögülünk.
  -El onnan.-kiabált ránk Liam.Én nem tudtam ellépni onnan,mivel annyira megijedtem hogy mégis mi az amitől menekülni kellett.
  -Luke állj elé.-kiabált rá Ashton,nem kellett neki kétszer mondani,pillanatok alatt mögöttem volt,így a férfi támadása őt érte nem engem,olyan erővel érte hogy nekem esett,így mindketten a földre estünk.
  -Ahh basszus.-mondta és a hasát fogja.Vártam hogy megjelenjen rajta az a dolog mint a másikon,nagy szemekkel néztem rá mikor nem történt semmi se.
  -Ha egy Neko maga hárítja a támadást,nem kap láncot,csak a fájdalmat érzi.-mondta és hátra fordultam mivel köhögést hallottam.Ashton a hasát fogva térdelt a földön és köhögött.
  -Meg persze a Fightere...-mondta halkan és a hasát fogta.
  -Álljatok fel.-mondta Liam és azonnal felkapott minket a földről,én Lukeot támasztottam,valami fényes dolog vett minket körbe,
  -Mi ez?-kérdeztem halkan.
  -Erő mező...gyengébb támadások ellen véd.-mondta Rose és segített fogni Lukeot.Na jó,ez kezdett baromi félelmetes lenni.Nem akartam ilyen fájdalmat érezni.Újabb kiáltást lehetett hallani a túloldalról,az egyik férfi a földön feküdt,a Neko lábán már kettő világító vacak volt,tényleg elég fura volt.
  -Már csak 3 és vége.-mondta Luke mosolyogva,a fiúk lassan visszasiettek elénk,Liam a kezét a mezőre tette,amitől az kioldott.
  -Gyere Luke.-mondta Ashton,Luke mellé lépett,a kezét a hátára tette.Luke lassú léptekkel indult meg előre.
  -Most mit csinál?-kérdeztem halkan.
  -Várj picit nem vagyok még biztos benne.-suttogta Rose.Hirtelen az egyik férfi Luke felé indult,Ashton felemelte a kezét és ahogy arrébb mozgatta a kezét Luke is vele mozgott.
  -Ez Harry technikája,ezt a távolsági harcosok szokták alkalmazni,úgy mozog az illető ahogy a Fightere a kezét mozgatja így lehetősége van,messziről támadni,és látni illetve kitapasztalni hogy támadnak,kevesen tudják ezt,nagyon hasznos dolog és veszélyes mivel ha Lukeot valahol elkapják akkor ő ott marad.Ahhoz hogy ezt létre tudják hozni szinte egynek kell lennie a másikkal...mivel ha Ashton ront,Luke életébe is kerülhet,mivel itt ugye ő fájdalmat érez ha megsebzik,amit Ashton is érez.-mondta,nagy szemekkel figyeltem.A nagy beszélgetésbe észre sem vettem hogy Luke felé ketten is közelítenek,
  -Ashton nem fogjuk tudni kivédeni.-mondta Liam.
  -Csak nyugi.-mondta és lassan tett Luke hátrafelé két lépést,mikor már nem sokkal voltak előtte,Ashton a kezét lefelé mozdította,Luke a földre zuhant,aki mögött Harry hirtelen megjelent és minkét kezével telibe találta a két támadót,valami volt a kezében de nem igazán láttam hogy mi. Az egészből nem sokat fogtam fel. Harry megállt Luke előtt,aki lassan feltámaszkodott a földről.
   -Vigy...-kiabált Rose de már mindegy volt,az egyik férfi már túl közel volt hozzájuk,Harry gyorsan ellökte Lukeot,láttam ahogy felemeli a jobb kezét védekezés gyanánt,ahogy a férfi eltalált,éles fájdalmat éreztem a jobb kezemen,majd fogást a csuklómon. Lánc volt rajta,döbbentem néztem magam mellé,reflexszerűen rántottam egyet a kezemen mire az szorulni kezdett és kicsit égetni.
  -Nehogy rángasd.-szólt rám Ashton.
  -Most ott fogsz maradni.-mondta Liam,Harry pillanatok alatt mellettem volt,igazából emberi aggyal fel sem fogható sebességgel.
  -A középső kicsit támadjátok.-hallottam a hangot a túloldalról.
  -Így nem jöhettek velünk sehova se.-morogta Ashton.
  -Azt hiszed hülye vagyok?-csattant fel Harry.
  -Srácok ez nem a legfelelőbb alkalom.-mondta Liam,teljesen nyugodt volt. A fiúk előre fordultak. Hirtelen erős pára kezdett gyűlni.
  -Hát mentem rosszul leszek.-csapott a homlokára Ashton.
  -Mi ez?-kérdeztem halkan.
  -A kékek kifejlesztették ezt a technikát?-kérdezte Rose.
  -Nagyon úgy tűnik Rosy.-mondta Ashton,egy kis kört zártak be körülöttünk a fiúk.
  -Legalább ők nem tudják a föld alól elkapni a lábunkat mint a barnák.-nevetett Liam.
  -Ja az mindenképp pozitívum.-nevetett Ash,azzal a jellegzetes nevetésével.A fiúk egyre jobban behátráltak közénk,egyre csak valami csapódát hallottam,Liam és Ashton a kezeikkel hárítottak egy-egy támadást,később láttam meg csak hogy valamilyen kisebb tőrt tartanak a kezükben így,nem esett bajuk.Harry eltűnt pillanatok alatt megint.
  -Picsába.-morogta Ashton,mindenki jobbra balra forgolódott,csattanásokat és kiabálást lehetett hallani a túloldalról,hirtelen minden forogni kezdett velem,majd újra ugyan ott a gyakorló pályán találtam magam,elkezdtem megdőlni,de valaki elkapott. Összeszorítottam a szemeim,féltem a koppanástól.Mikor kinyitottam Harry szemeit találtam szembe a sajátommal.
  -Elfelejtettem mondani hogy szédülni fogsz.-állított fel egyenesbe,ahogy elengedett ránéztem.Megakartam dörzsölni az arcom de ahogy felemeltem a kezem vérnyomokat találtam a végig rajta, hirtelen Harryre néztem,a bal kezén vér folyt le,egészen az ujjai végéig.
  -Harry vérzel.-néztem rá rémülten,még soha nem láttam ennyi vért,vertek már meg,de ennyire nem véreztem,megrázta a kezét,a vére a földre csöpögött,a fiúk csak ekkor eszméltek fel és mellénk siettek.
  -Mit csináltál?-kérdezte Liam.
  -Csak nem akartam hogy fájjon neki ezért átvállaltam.-mondta.
  -De akkor sem szabadott volna megsérülnöd.-morogta Ashton.
  -Jólvan nem olyan nagy probléma,nem kel ezen úgy kiakadnod.Bekötöm és jobb lesz mint valaha.-fogatta meg a szemét.
  -Gratulálunk.-jöttek oda a kékek.A fiúk csak bólintottak.
  -Bocsánat nem akartalak megsérteni,nem tudom miért vérzel.-mondta az egyik fiú és a karját nézte.
  -Nem vészes.-mondta Harry és megtörölte a karját.Nem akartam ennyiben hagyni,megfogtam a másik karját és befelé húztam.Értetlenül néztek rám.
  -Beviszlek orvoshoz.-mondtam,talán most értettem meg hogy mi is az aggódás.

Bent az épületben,beléptem az egyik orvos után a folyosó részre. Niallt kerestem.
  -Niall.-kiabáltam körbe,kidugta nagy szöszi haját az egyik vizsgálóból.
  -Mesélj Lou.-mosolygott.
  -Cicus.-jött az ismerős hang,majd az ismerős fej hozzá. Zayn volt az.
  -Harry megsérült.-húztam el odáig.Csak mosolygott mögöttem és nem szólt.
  -Úgy tűnik nem viselte meg.-mosolygott Niall majd odébb állt az ajtóból,én leültem az egyik székbe míg Harry a vizsgáló székbe ült.
  -Jaj de nem szép.-fintorgott Niall,majd kutakodni kezdett.
  -Csípni fog.-mondta és elkezdtem felfertőtleníteni.Harry csak hátradöntötte a fejét és becsukta a szemeit.
  -Miért sérültél meg?-nézett rá Niall kérdőn.
  -Átvettem.-mondta Harry.
  -De akkor is fizikai sérülésednek nem kellett volna lennie.-mondta Zayn.
  -Tudom.-válaszolt Harry.Csend lett.
  -Létezik hogy...-kérdezte halkan Harry,a végét nem értettem.
  -A puding próbája az evés Harry te is tudod.-mondta Niall és lassan kötözni kezdte a kezét.
  -Nem akarom elhinni...-mondta és a fejét rázta.
  -Saját tapasztalatból tudom hogyha eltűnnek...-mondta de mikor észrevette a tükörben hogy nagyon figyelek,halkan folytatta tovább.
  -Mizu cicus?-sétált mellém Zayn és a fülem simogatta,pont a tövénél ami nagyon jó érzés volt,akaratomon kívül halk doromboló hangot adtam ki.Rögtön ránk néztek mindketten.
  -Engedd el.-csattant fel Harry rögtön.
  -Csak meg akarom nyugtatni,ők is éreznek,szeretik ha foglalkoznak velük.-mondta és a hátamra tette a kezét,nem tudom miért de melegséggel öntött el az érzés amikor hozzám ért.
  -Akkor is engedd el.-mondta Harry arrogánsan,Zayn rám nézett.
  -Sajnálom de orvosként kötelességem megnézni hogy az kezeim közül kiadott Nekok mennyire vannak rendben lelkileg.-mondta és megsimogatta az arcom,olyan puha volt a keze,és meleg,legszívesebben jobban a kezébe fúrtam volna az arcom,de mindenki minket nézett.
  -Ne kelljen még egyszer mondanom hogy vedd le róla a kezed.-ült fel és láttam hogy mindene megfeszül.Zayn nem engedett el,csak tovább simogatta az arcom. Csak Harryt néztem és vettem egy nagy levegőt,megfogtam Zayn kezét, és eltoltam magamtól,hirtelen kihűlt a bőröm, és ez olyan szörnyű érzéssel töltött el.
  -Majd beszélgetünk kettesben Cicus.-mondta és megsimogatta a kézfejem a hüvelyk ujjával majd elengedte,kiment a szobából. Láttam Harry mozdulataiban hogy utána akar menni,felálltam és gyorsan a széke mellé sétáltam.
  -Menjünk haza.-tettem a kezem a kezére,és a karját néztem. Fújtatott egyet és visszatette a kezét a pólójába.
  -Menjünk.-mondta és megemelte az állam úgy hogy a szemeibe tudjak nézni. Lassan kifordultam a fogásból és nagy léptekkel indultam kifelé. Elköszöntem Nialltől, és kint vártam meg Harryt amíg még beszélt Niallel.

A kocsiba egyszerre ültünk be,furcsa érzés fogott el. Nem éreztem még ilyet,az ajkamat kezdtem el harapdálni, és lehajtottam a fejem. Vettem egy nagy levegőt, és lassan kifújtam,
  -Mi a baj?-kérdezte és rám nézett a lámpánál.
  -Nincs semmi...-ráztam meg a fejem, és a kezemmel matattam.
  -Louis-kapta el az arcom,nem fájt,a szemeibe nézett. Próbáltam kerülni a tekintetét.
  -Ne nézz el.-mondta keményen,a szemeibe néztem,de az egész arcom rögtön melegség öntötte el,ellágyultak a vonásai,elengedte az arcom,igazából innentől kezdve elég hirtelen történt amit csinált,másodpercek alatt kicsatolta magát,áthajolt hozzám, és a nyakamnál közelebb húzva megcsókolt. Nem tudom honnan jött ez neki,de csak még jobban felerősítette bennem azt az érzést. Éreztem ahogy el akar hajolni,nem akartam elengedni,elmosolyodott.
  -Zöld a lámpa.-mondta halkan az ajkaim közé,nagyra nyíltak a szemeim, és teljesen kirázott a kis világomból,nagyon elvörösödtem és a székembe dőltem,mosolyogva visszadőlt a székébe,és elindult. A tarkómat simogattam,még mindig égett szinte az érintésétől. A torkomba dobogott a szívem, és próbáltam a hajamat az arcomba fésülni,nem éreztem még soha ilyet,nem tudtam hogy akarom-e megint,egy részem sóvárgott utána mivel jó érzés volt,de egy hihetetlen szinte fizikai fájdalom amikor abbahagyta. Kezdtem lenyugodni és az arcom is már egész normális színben pompázott.
  -Édes vagy Lou.-mondta és megsimogatta a combom. A kezét néztem. Édes?

3 megjegyzés:

  1. Imadom!*0*
    Nem reg kezdtem el olvasni a sztorid, hat hallod fuggoje lettem. Tetszik ;)
    Mar nagyon varom a tobbi reszt, csak igy tovabb nagyon jol irsz.

    VálaszTörlés
  2. Édes?? Ojhhh ez annyira jó lett főleg a csók része imádom 😍❤ Akarom olvasni tovább!!! Baj lesz még Zaynnel. De alig várom már 💖

    VálaszTörlés
  3. Még mindig utálom a Larrys blogokat, de ezt muszáj olvasnom. Louis olyan kis édes cica lehet, hogy ó jaj megzabálom :3 <3 Várom a kövi részt.
    Ui.: lányosba is olvastam volna :)

    VálaszTörlés