2016. május 24., kedd

007

Remélem most is megmelengetitek a szívem!! :D
------------------------------------------------------------------------------------

Hirtelen kipattantattak a szemeim,de nem láttam semmit se,lekaptam magamról a sálat majd hirtelen felültem,és gyorsan porolni kezdtem magam.
  -Úristen mi volt ez.-mondtam és kirázott a hideg mivel az első gondolatom egy bogár volt.Harry rám nézett.
  -Egy pillangó.-mondta és megsimogatta az arcom.
  -De mi ez?-kérdeztem és a kendőre néztem.
  -9 embernek és 9 Nekonak van ilyen,vagyis 3 egységnek.-mondta és a két kezével megdörzsölte az arcát.
  -Minden rendben?-kérdeztem és felültem.
  -Ja persze csak valamit beledörzsöltem a szemembe.-mondta és az egyik szemét csukva tartotta.
  -Mutasd.-mondtam és a lábai közé másztam és próbáltam kivenni belőle valamit,de sötét volt,de mivel a Nekok jól láttunk a sötétben ezért valamit még azért láttam,az arcára tapasztottam a kezeim,közelebb hajoltam és nagy szemekkel néztem.
  -Nagyon ki vannak tágulva a pupilláid.-mondtam majd a szeme felé nyúltam,lassan az egyik ujjam a szeme alá helyeztem.
  -Ne hagyd.-ütötte el a kezem.
  -De az előbb azt mondtad hogy valami belement.-néztem rá furcsán.
  -Már jó...-mondta és a kezét a kezemre tette.
 -Kis puha a bőröd.-mondta és rám nézett. A mi bőrünk sokkal puhább volt mint az embereké, mondhatni mint a babapopsi.
  -Köszönöm...-mosolyogtam,éreztem hogy az ő keze hideg,megfogtam a kezeit és a kezeimet dörzsölni kezdtem majd fújtam rá egy kis meleg levegőt.
  -Mit csinálsz?-kérdezte.
 -Felmelegítelek.-mondtam. Bár csak most jöttem rá mennyire idétlen amit csinálok. Gyorsan abbahagytam.
 -Gyere ülj az ölembe.-mondta és kinyújtotta a lábait,összeráncoltam a homlokom,de tettem amit kért.Kinyújtotta a kezét mellettem.Valamit magyarázni kezdett,de nem figyeltem,a kézfejét figyeltem ahogy néha valamiért megremegett,lassan felemeltem a kezem és a kezére tettem.
 -Miért remeg a kezed?-kérdeztem és felé fordultam.
 -Nem remeg.-mondta és megsimogatta az arcom.
 -Miért akarsz nekem hazudni folyton?-kérdeztem és elnéztem majd a szemeibe.
 -Én nem hazudok.-mondta és láttam rajta hogy ez most rosszul esett neki.
 -Mindegy felejtsük el.-mondtam,olyan rossz érzésem volt.Az emberek abban a porfészekben mindig mondták hogy mi kis nyávogós hülyék vagyunk és gyerekesek,mindig túlérzelmeskedünk,mindig valamit látunk a dolgok mögé,és hogy mindenen csak sírunk.Én szerettem volna tudni mi van vele,tényleg érdekelt.Talán tényleg túl sokat foglalkozok vele,még a végén hülyén fog kijönni.
  -Gyere menjünk be.-mondta és a fejét az én fejemnek döntötte,felálltam,ő is felállt.Lassan sétáltam befelé,ő meg mellettem,mikor beértünk Luke és Rose rögtön elrángatott onnan.
  -Na?-néztek rám nagy szemmel.
  -Mi na?-kérdeztem.
  -Hát tudod...-mondta Rose.
  -Igen hát az!!!-mondták és előre hátra billegtek.
  -Nem tudom miről beszéltek.-mondtam és karba tettem a kezem.
  -Ahj ne már.Nem tudod mi az hogy csókolózni igaz?-kérdezte
  -Louis nem tudok hogy fogalmazni...de próbálj meg Harry felé mindenféle érzelmet kimutatni.Nem egy egyszerű eset.-mondta és a vállamra tette a kezét.Igazából Rose kérdése csak felidegesített mert tényleg nem tudtam mi az,na jó ez butaság tudtam de az elméleti részét nem igazán tudtam elképzelni.
  -Baromira nem értek semmit se,és mindig mindenki csak megkavar.Ha kedves vagyok és rákérdezek valamire akkor semmi jaj semmi,ha nem mondok semmit akkor mi a baj és jaj menjünk vissza vagy ő elmegy,és tudom mi az.-fortyogtam magamba.
  -Nem értheted meg mit ő érez.-emelte meg a hangját Rose és fenyegetően felém emelte a mutató ujját.
  -Ő se érti meg én mit érzek.-emeltem fel én is a mutató ujjam és a hangom is.
  -Te nem éltél át olyat mint ő,legyél kicsit elfogadóbb elvégre ő az aki miatt itt vagy,kijuttatott abból a patkány lakta szutyok helyről pedig nem egy Neko jöhetett volna a helyedre aki már képzett és tapasztaltabb mint te,fogadd el hogy neki nem könnyű.Nem azt mondtam hogy nyald fényesre a fenekét hanem hogy szeresd.-mondta és annyira közel jött a mondandó ja közben hogy erősen megbökte a mellkasom.
  -Szeressem?-kérdeztem vissza.
  -Igen adj vissza neki abból amit ő eddig adott neked,foglalkozz vele,nem mutatja de biztos jól esne neki ha este te mondanád neki hogy na menjünk aludni,vagy nézzünk valamit,vagy mutatok valamit,vagy akár csak az hogy mellette ülve elszundítanál és közben melegítenéd őt.-mondta és a szemeimet nézte.
  -Hogy érted hogy szeressem?-kérdeztem.
  -Ahj basszus ne ezen akadj ki!-dobbantott.
  -Rose csak arra akart célozni,hogy bánj vele jól és szeretgesd. Sok mindent tettek és láttak,olyanokat amiket mi soha nem fogunk,ezért néha nekik is jól esik a törődés.-mondta Luke.Ezen elgondolkodtam...lehet igazuk van.
  -Én is haza megyek Ashtonnal ma és el sem fogom engedni,már így is eléggé hiányzott...-mondta és lebiggyesztette az ajkait.
  -Pontosan,én  is mindig amikor hazavárom Liamet ilyen hosszabb feladatokról akkor nem akarok mást,csak hogy átöleljen és velem legyen.Úgy beszéltek mint...mint a szerelmesek.Nem tudom milyen volt az,de egyszer egy Neko a központban mesélt róla.Azok a Nekok akikkel nem foglalkoznak nehezebben ismerik fel az érzelmeket,és néhányat körbe sem tudnak írni.Én is közéjük tartoztam.
  -Sajnálom...-mondtam és rájuk néztem.
  -Mi csak segítünk kicsit az utadon....-mosolygott Rose és megsimogatta a karom.
  -Tudjuk hogy nem egyszerű bekerülni egy ember mellé,Harry kedves és elég magabiztos,senki se érti most miért ilyen...-mondta Rose.
  -Milyen?-kérdeztem.
  -Beszari...-mondta Luke.
  -Miért lenne beszari?-kérdeztem és megvakartam a fülem.
  -Mert képtelen megnyílni neked...-szaladt ki Roseból,Luke megbökte.
  -Értem...-mondtam és a kezem tépkedtem.
  -Felejtsd el...csak menj oda és érezd jól magad.Nem kell rossznak érezned maga,ez igazából természetes.Új neked,csak ne szigeteld el magad te is tőle.-mondta Rose és megfogta a kezem.
  -Mi is megyünk,lassan úgyis indulás haza.-mondta Luke és elindultunk hárman visszafelé.A fiúk ott beszélgettek,Ashton épp valami nagy történetmesélésben van.
  -Gyere ide cicusom.-nyújtotta Luke felé a kezét és oldalra fordult hogy Luke be tudjon ülni a lábai közé,de az a lába ami meg volt sérülve az fel volt téve egy székre.Luke tekintetére rögtön kiült az a bizonyos "rózsaszínköd".Rose is eltűnt mellőlem,így ott álltam egyedül és előre-hátra dülöngéltem,vettem egy nagy levegőt és Harry mellé sétáltam,mosolyogva rám nézett.
  -Minden rendben Törpe?-kérdezte és megsimogatta az arcom.Bólintottam és elmosolyodtam,mikor lengette maga mellé a kezét,lassan megfogtam.Nem azért mert ők mondták hanem mert én így akartam,és igazából elmosolyodtam,mivel jó érzés volt érezni ahogy kicsit megszorítja a kezem.

Otthon mikor beértünk,körbenéztem olyan jó volt kimondani hogy otthon.A hajamba túrtam és a kanapéra dobtam magam,törökülésben voltam és bekapcsoltam a Tvt.Eszembe jutott amit Luke és Rose mondott,Harry leült mellém és megbökött a vállával.
  -Mi a baj törpe?-kérdezte és oldalra döntötte a fejét.
  -Ugye nem mondtak semmit?Vagy legalábbis ha mondtak nem rágódsz rajta.-mondta és lassan megfogta az állam és maga felé fordította a fejem,kénytelen voltam a szemeit nézni.
  -Látom Louis mond el.-mondta és szúrósan a szemeimet nézte,vallatni lehetett volna a szemeivel.
 -Csak,kérdeztek valamit amire tudtam válaszolni de bánt hogy nem mondtam igazat.-mondtam, igazából igaz is volt.
  -Mi volt az?-kérdezte,én az ajkamba haraptam és a derekam köré tekertem a farkam,és hátracsaptam a füleim.
  -Héé,most mi a baj?-kérdezte és teljesen értetlenül nézett végig rajtam.
  -Megkérdezték hogy mi az hogy csókolózni vagy hogy van-e fogalmam róla,én meg persze azt válaszoltam hogy igen,de nem tudom nem csináltam,nem tudom hogy kell, és még nem is éreztem milyen amikor késztetést érzel rá.-fakadtam ki,és Harry szemei majdnem kiestek a helyéről annyira nézett.Az égni kezdett.
  -Ezt ők mondták?-kérdezte és megvakarta a karját.Csak bólintottam,igazából tényleg többet akartam megtudni erről az egészről.
  -Egyszer kérdezem meg Louis..-mondta és rám nézett,elég komolyan nézett.Kiegyenesítettem a füleim és figyeltem.
   -Megmutatom milyen...akarod?-kérdezte és a szemeimet nézte.Összeráncoltam a szemöldököm és beszívtam az ajkaim.Baromira érdekelt milyen,lassan bólintottam egyet.Elmosolyodott majd felém nyújtotta a kezét,megfogtam,egy könnyed mozdulattal az ölébe húzott és gyengéden végigsimított az arcomon,elkezdett közelebb húzni magához,láttam hogy lehunyja a szemeit így én is így tettem,mivel nem igazán akartam már egy idő után dőlni,így éreztem ahogy elemelkedik a kanapétól majd hozzáért az ajkaimhoz,ugyan azt éreztem mint kint,amikor kint feküdtünk.Az zökkentett ki a gondolatmenetből ahol megharapta az alsó ajkam és elhajolt.Ennyi?
  -Egy picit nyisd szét az ajkaid.-mondta halkan és végighúzta az ujját az számon,hirtelen kinyitottam a szemeim,fátyolos tekintettel nézte az ajkaim.

2 megjegyzés:

  1. Ohhha...pont a legjobb résznél kell abba hagyni? 😉
    Nagyon tetszik és remélem Lou és Hazz hamar egymásra találnak.
    Lesz majd Hazz szemszög is? Érdekelne ő mit érez és mit gondol. És hogy miért lett vissza húzódó...bár van sejtésem inkább várok 😍❤

    VálaszTörlés
  2. Wiiiii! Ígértem egy komit!:3
    AKSJFHFHRJFIRFNJIOGGIOJRRJNRJNSJN...ezt érzem most, hogy megismertem a sztorid. Maga az alap ötlet annyira rohadt jó, hogy nem bírok mit mondani. Elég sok blogot olvastam már, és ez még így is a kedvencek közé tartozik, amióta elolvastam.
    Eleve odavagyok a hybrides sztorikért, de ez! Nem bírom, kérlek hamar hozd mindig a részeket, mert bele fogok halni a várakozásba!
    Lout nagyon szeretem, olyan cicás!:'D De közben meg nem olyan elkényeztetetten az, hanem cukin, és vagányan! Ilyen macskát szeretnék én is! Bocsánat, Nekot.:D
    Hazza meg, egyszerűen Hazza. Adja magát, bár nagyon utálom, hogy nem mondja el Lounak a dolgokat. Kezd elegem lenni belőle!:D Megyek, és meg mondom én neki, hogy mi is fog történni! "Lou! Bele fogsz szeretni ebbe a hülyébe! Ő is beléd, viszont el lesz baszva a szerelmetek a sok System miatt (ami amúgy nem csak Lounak homályos, hanem nekem is:D), szóval kitartás!" Na, valami ilyesmit fogok neki mondani.
    Nagyon imádom, siess! *-*
    puszii <3 Bogi

    VálaszTörlés