2016. május 17., kedd

006

Elszomorítotok,az előző részre csak 1 komment jött:c nem tetszik vagy mi történt?mert ha valami nem tetszik akkor mondjátok nyugodtan...:D az a baj hogy annyira sokan nézitek meg hogy irreális ez az 1 komment...na de mindegy azért itt a következő,jóóó olvasást?
------------------------------------------------------------------------



Mikor leértünk,Harry és Liam avval a férfivel beszélgetett akivel találkoztunk befelé jövet,az akcentusos.Intett felém Harry,mire gyors léptekkel odasiettem.
  -Szia Louis.-mosolygott a szőke férfi rám,a nagy mosolyával.
  -Öh hello.-intettem és megálltam Harry mellett.
  -Most velem fogsz jönni kicsit,megvizsgállak.-mondta és belém karolt.
  -Amúgy Niall vagyok...-mosolygott,hogy tud valaki ennyit mosolyogni?
  -Én is megyek.-mondta Harry és utánunk indult mivel Niall közben már elindult velem.
  -De nem mindig lehetsz bent.-mondta és befordult egy ajtó felé,lehúzta a nyakába kis lógó kártyát majd betuszkolt előbb engem,majd magát és végül megvárta Harryt is,egy hosszú folyosón mentünk végig,ahol üveg ablakok voltak,néhányon be lehetett látni,néhány viszont le volt "tejesítve",szóval tejüveg volt,az egyik előtt egy alakot láttam,majd hirtelen kifehéredett az üveg és egy orvos állt ott,Niall betessékelt az üveg melletti ajtón majd betömörültünk oda hárman.
  -Oh micsoda tumultus.-nevetett egy őszes férfi.
  -Megcsinálod Niall vagy maradjak?-mosolygott a szőkére a férfi.
  -Menjen csak pihenjen egyet.-sétált mellé mosolyogva majd megvárta míg kimegy.
  -Lássunk is neki.-csapta össze a tenyereit,leült a székébe,és mondta hogy üljek le vele,szemben.Csináltam amit mond és nagy szemekkel figyeltem rá,felém nyújtott egy fejhallgatót.
  -Most azt fogom megfigyelni hogy mennyire érzékeled a halk hangokat.-mondta és a gépen kezdett el nyomkodni.
  -Mindig azt a kezed emeld fel ahol hallod a hangokat.-mondta,én csak bólintottam.5 percig tartott a vizsgálat.
  -Közel tökéletes.-nézte a gép eredményét majd megfogta a kezem.
  -Most vedd le a felsőd kérlek.-mondta,levettem.Felém sétált majd a nyakában lógó kis sztetoszkópot a hátamnak nyomta,kicsit előre dőltem mert hideg volt,a mellkasomra tette a kezét.
  -Csak nyugi.-nevetett.
  -Jóó jó,de hideg.-fintorodtam el.
  -Vegyél nagy levegőt.-mondta,tettem mindig amit kért.
  -Rendben van ez is.-jegyezte meg majd beütögette a gépbe,még megmérte a pulzusom.
  -Jaj de kis ügyes vagy.-mosolygott majd egy géphez sétált és állítgatni kezdte.Futógép.
  -Gyere állj fel ide.-mondta és megütögette a gépet,felpattantam rá.
  -Ezeket a kis tappancsokat rád ragasztom,információkat fog nekem küldeni rólad.Egyre gyorsulni fog a gép,amikor úgy érzed hogy túl gyors akkor ezt a piros kis dugót húzd ki innen.-mondta és a gép közepén lévő kis bedugott pöcökre mutatott.Bólintottam,megnyomott egy kis gombot,amire a gép lassan elindult.Ő addig hátra sétált mögém az asztalhoz és magához hívta Harryt.Hallottam ahogy susmutolnak,de igyekztem a lábaim elé figyelni,mert már nem tudtam közben a támaszkodót fogni,már kocognom kellett rajta,de érdekelt miről volt szó,néha hátra forogtam,Harry az állát fogta és bólogatott,Niall mikor észrevett mutatta az ujjával hogy forduljak vissza,Harry vállára tette a kezét majd mellém sétált.
  -Hogy bírod?-mosolygott.
  -Egész...jól.-mondtam,már lassan futottam.
  -Vegyél nagy levegőket,menni fog ez.-mondta és a monitort figyelte.
  -Ez mire jó?-kérdeztem.
  -A fizikai állapotodat mérjük fel,hogy rá szorulsz-e egy kis edzésre.-mondta és közben engem figyelt.Már futottam.
  -Figyelj a ritmusra.-mondta és a futógépen mutatta az ütemet,próbáltam felzárkózni,már nem bírtam sokáig,teljesen leizzadtam.Már beszélni se tudtam,kezdtem elúszni de még bírni akartam.
  -Jó a pulzusod,jól követed a sebességet.-mondta és rám mosolygott.Nem segített ez a mosolygás.Már úgy éreztem nem bírom sokáig,hirtelen beakasztottam a kis fekete kötőbe az ujjam és kirántottam a pöcköt,a gép lassulni kezdett nagyon gyors ütemben majd megállt.
  -Húha,te aztán megizzattál.-nevetett és felém nyújtott egy törülközőt,megtöröltem vele az arcom,és lassan leszálltam róla.
  -Jó volt nézni ahogy deréktől felfelé mozogtál,mindeneddel próbáltál koncentrálni az ütemre.Hátul találsz egy tusolót,gyorsan tusolj le.-mosolygott,majd a géphez sétált.Gyorsan hátrasétáltam,tényleg volt egy kis tusoló.
  -A-a.-csak ennyit hallottam kintről,gyorsan megengedtem a vizet és letusoltam.Nagyon jól esett,mikor végeztem megtörülköztem teljesen és gyorsan visszaöltöztem.
  -A pólóm megkaphatom?-léptem ki hátulról.
  -Igen gyere csak itt van.-mondta és maga mellé mutatott,a szőke doktor mellé sétáltam és gyorsan felvettem.
  -Még egy vérvétel és mehetsz is.-mondta és a kis kémcsöveket tartotta a kezében,ezt de nem szerettem.Leültem és kinyújtottam a karom,mivel a pulcsim hosszú volt így felesleges lett volna visszavenni.
  -Harry te addig menj ki.-mondta és felnézett rá.Bólintott és lassan kisétált.
  -Ő az első embered?-kérdezte.Bólintottam.
  -Tiszta vagy Louis?-kérdezte és a szemeimbe nézett és feltett egy kötést a kezemre.
  -Tiszta?-kérdeztem vissza.
  -Nem szerettél még bele egy emberbe se igaz?-kérdezte és elővett egy tűt és karomhoz tette,lassan belenyomta a kezembe a tűt a kis csővel a végén majd mikor megtelt cserélgetni kezdte.Kicsit felszisszentem és nem tudtam levenni róla a szemeim.
  -Kérlek válaszolj.-mondta halkan és kihúzta a tűt és leragasztotta a kis helyét.
  -Nem még nem...-mondtam halkan.
  -Rendben,nem tudom hogy tudod-e,de ti nem éreztek vonzalmat semelyik nem iránt se.-mondta és közben mosolygott.
  -Az érzés amikor el fog fogni nagyon jó lesz...-mondta és a karomat simogatta.
  -Nagyon vigyázz magara Louis,kevés olyan van mint te.Ügyes legyél.-mondta mosolyogva majd kiengedett.

Harry kint várt és csak nézett maga elé,én felkaptam a pulcsim és felnéztem rá.
  -Mehetünk?-kérdezte.
  -Hetente egyszer szeretném látni,előírtam neki állóképesség edzést,mivel az kicsit ramaty.-mondta és Harry kezébe nyomott egy papírt majd intett mosolyogva és elindult az ellenkező irányba,mi kifelé mentünk.
  -Rendben vagy?-kérdezte és mellém állt majd a kezét a neki távolabb lévő vállamra tette.Bólintottam és kinyitottam az ajtót,és kisurrantam rajta.
  -Azt mondta hogy ne vigyelek még bele az egészbe,szóval kimegyünk így öten edzeni.-mondta és a többiek felé igyekeztünk.
  -Na mehetünk?-nézett nagy szemekkel Luke.
  -Még nem bírná.-simogatta meg a fejem.
  -Ahj a francba.-mondta és visszaült.
  -Nézd csak ki jön ott?-mutatott Liam,egy felénk igyekvő fekete pólós srácra,egy táska volt az oldalán,és széles mosoly az arcán,be volt kötve a lába de ennek ellenére nagyon boldognak tűnt.
  -Ash.-pattant fel hirtelen és felé futott majd szó szerint a nyakába ugrott.Harry kicsit elém állt majd rám nézett.
  -Ne vedd magadra.-mondta és végigsimított az egyik fülem mellett.
  -Sziasztok.-jött oda mellénk még mindig hatalmas mosollyal Ashton.Esküszöm ilyen hat mérföldes mosoly volt.
  -Na milyen volt?-kérdezte Liam.
  -Majdnem sikerült épen hazatérni.-nevetett.
  -Vigyázhatnál magadra jobban.-mondta Harry.
  -Csak egy kis seb,jaj de rég láttalak titeket.Harry...jaj te ki vagy.-nézett rám.Vajon mindig ilyen?
  -Louis Tomlinson.-nyújtottam felé a kezemet.
  -Ashton Irwin.-fogott velem kezet.Felnéztem rá,ugyanis ú is magasabb volt nálam,de ő csak 177-178 között lehetett.Liam pedig 183 körül.
  -Milyen kis édes cica vagy.-simogatta meg a fejem.
  -Még nem vagy e...-mondta de Harry közbeszólt.
  -Ashton kérlek,most nem ez a lényeg.-mondta és erőteljesen ránézett.
  -Jó jó,persze te és a kis lépéseid,amennyit előre kétszer annyit hátra.-legyintett majd mosolyogva ledobta a cuccait.Húúú...
  -Mesélj mi volt.-nézett rá nagy szemekkel Rose.
  -Pff már nem is vagyunk érdekesek.-nevetett Liam.
  -Majd ha legközelebb jössz,te is ilyen érdekes leszel.-nevetett Ashton,én is oda futottam és leültem Rose mellé a földre.
  -Milyen volt?Találkoztatok valakivel?-kérdezte Rose.
  -Igen sajnos beléjük botlottunk amikor visszafelé tartottunk,de ki tudtuk magyarázni magunkat,és mivel nem voltatok nálunk így hitelesebb is volt,engem viszont elkaptak mikor már kifelé jártunk,sajnos ezért is jöttek ránk,de hála a többiek jó beszélőkéjének teljesen jól megúsztuk.-mosolygott.
  -De béna vagy!!-nevetett Rose.
  -Ne mondj ilyet Rose.-tette karba a kezét.
  -Gyere ide te kis duli fuli.-húzta fel az ölébe Lukeot majd belepuszilt a hajába.
  -Liaaam,gyereee...-nyújtotta ki a kezét Liam felé és várta hogy oda jöjjön.Liam ránézett és elmosolyodott.
  -Mesélj kislány.-mosolygott és megpuszilta az arcát,felálltam és kicsit arrébb sétáltam.
  -Gyere sétáljunk egyet.-mondta Harry és a kezét a hátamra tette.
  -Harry...-kiabált utána Ashton.Harry hátra fordult és csak felemelte a kezét.
  -Tudom...-mondta és közben tartotta velem a lépést.Nem akartam kérdezni,mivel tudtam hogy nem fogja elmondani,kimentünk az épületből.Már sötét volt.
  -Miért vagyunk itt kint?-kérdeztem.
  -Csak beszélgetni szeretnék veled minden zavaró tényező nélkül.-mondta és mellettem sétált,vagy inkább én mellette.Leült a fűben és hanyatt feküdt,én leültem mellé.Már a csillagok is látszódtak.
  -Anya amikor kicsi volt,mindig azt mondta hogy a csillagok fent,a már meghalt Nekot és Emberüket  jelképezik,azokat akik nagyon ragaszkodtak egymáshoz és nagyon szerették egymást.-mosolygott és az eget nézte.
  -Miért mondod el ezt nekem?-kérdeztem és lefeküdtem mellé.
  -Mert megbízom benned,és szeretném ha tudnád.-mondta és felém nézett.
  -Félek Harry...-mondtam komolyan és az arcát néztem.
  -Elhiszem,én is.-mondta és a szemeimet figyelte.
  -De nem kell félned,én ott leszek és nem hagyom hogy bármi is történjen veled,megígérem.Nem fog soha semmi bajod esni.-mondta és kicsit elmosolyodott.
  -Elmondod miért törődik mindenki annyira a másikkal?-kérdeztem.Furán nézett rám.
  -Ashton amikor megjött Luke szinte a nyakába csavarodott,végig egymással voltak elfoglalva,Liam is figyel Rose minden egyes apró szavára...-mondtam halkan.
  -Bizalom,szükségük van egymás bizalmára.-mondta és a hajába túrt.
  -Bizalom?-kérdeztem és kinyújtottam a kezem magam felé,lassan a kezem felé nyúlt,felült és a kezét a tenyeremnek érintette.
  -Igen bizalom.-mondta és összekulcsolta az ujjainkat.
  -Feltétel nélkül megbízol abban amit mondok,én is hiszek neked és .-mondta és halványan mosolygott,a kezeinket néztem majd rá.
  -Rendben.-bólintottam mosolyogva.
  -Köszönöm.-mondta és lassan elengedte a kezem.Mielőtt még megszólalhatott volna,percek óta próbált valamit mondani de inkább közbeszóltam.
  -Mi az a kendő?-kérdeztem és a kezére böktem.
  -Ez?-kérdezte és levette.
  -Csukd be a szemed.-mondta,lassan becsuktam éreztem hogy kicsit megemeli a fejem,és beköti vele a szemeim,éreztem ahogy a fejem újra földet ér.Nem értettem mire jó ez,de csukva tartottam a szemeim és vártam hogy valami történjen.Olyan fura érzés kapott el,éppen mikor nyúltam volna a kendőért valami fura dolgot éreztem az ajkaimon.

4 megjegyzés:

  1. "-Jaj de kis ügyes vagy.-mosolygott " mint valami kisgyerek :D
    Juj megcsókolja :$
    Nekem még mindig magad ez s System-rendszeres dolog, de lasasn tisztul a kép :D
    Várom a kövit:)

    VálaszTörlés
  2. Jézusom! Ez olyan kis ari volt. 😊
    Imádom ezeket a kis macskákat. 😍
    Folytasd hamar 😃

    VálaszTörlés
  3. Jujj... ez nagyon édes! ^-^

    VálaszTörlés
  4. Ahhhh...ez milyen jó volt már?? De itt a vége??!! Azonnal olvasni akarom. MOST AZONNAL EBBŐL SOSEM ELÉG!!! 😊 Lou milyen édes...Harry téged imádlak s szerintem te kezdesz érezni valamit Boo iránt ❤

    VálaszTörlés