2016. május 10., kedd

005

Arra szeretnélek megkérni titeket, hogyha olvassátok ezt a részt akkor írjátok le hogy és milyen eszközökkel folyhat egy Systemben lévő harc! :D Nagyon kíváncsi vagyok mire gondoltok, ne felejtsétek el hogy az egy "AU". Mondhattok bármit :D Csak valahogy fogalmazzátok meg.:D akár egy-egy helyen látott dologgal :D [pl:Olyan mint az Avatárban:DDD] jó igen ez béna példa volt, de miért ne lehetne olyan?:D hmm..most hogy jobban belegondolok...:DD naa jó, elég!! :D csak öntetelgessetek :D
-------------------------------------------------------------------------------


Nem tudtam megmozdulni sem, nyakán égési sérülések voltak, ahogy a két csuklóján is körbe.
  -Ki kellett volna hoznod.-kiabált rá valaki, majd melléjük térdelt.
  -Hagyj békén, tűnj innen.-üvöltött rá a férfi és a földön fekvő Neko kezét simogatta. A fehér pólós Neko ,a fülét a szájához emelte, a háta mögé tette a kezét,hirtelen két másik fehér pólós megragadta a férfit, és elrángatta a onnan. A férfi a mellkasára tette a kezét és erős mozdulatokkal nyomni kezdte.
  -Nem lélegzik.-mondta és a nyakára tette a kezét, Harry és Liam nyomult be a kör közepére és széttárt kezekkel mindenkit elkezdtek hátrafelé terelni.
  -Köszönjük.-nézett fel a Neko majd visszatette a fülét, a férfi ütemesen nyomta a mellkasát. Teljes sokkban figyeltem a földről az eseményeket,a földön térdeltem és a sarkamon ültem, csak néztem ahogy a világos kis Nekot próbálják visszahozni, a bőre sápadt volt, a kezén az égés nyomok még véresek voltak. Szörnyű volt látni,valamilyen kis levegőztetőt raktak az szájára és minden harmadik nyomásnál ami a férfi csinál, a tetején lévő kis műanyag cuccot megnyomta a Neko.
  -Louis állj fel.-szóltam rá Harry mikor elém ért, nem figyeltem, csak nagy szemekkel bámultam magam elé, még nem teljesen sikerült felfognom hogy ez megtörténhet akár velem is, hirtelen szorítást éreztem a karomon és felrántottak a földről, Harryvel találtam szemben magam,a karomnál fogva emelt meg..
  -Gyere el innen.-mondta és lassan letett, megragadta a csuklóm és kihúzott a tömegből, arrébb ahol senki sem volt, még mindig hátrafelé nézegettem, hogy lássam mi történik, hirtelen mindenki hátrébb állt, és csak egy kis furcsa hangot lehetett hallani és az ember újra visszahajolt és folytatta.Hirtelen éreztem ahogy elkapja az arcom, és maga felé fordítja a fejem.
  -Ide nézz ha hozzád beszélek.-mondtam és láttam rajta hogy nagyon mérges, nem szóltam semmit se, csak nagy szemekkel nézetem.
  -Miért mész oda ha nem engedem? Ha? Most ez jó? Jó hogy befostál az egésztől? Tetszik ez így most?-húzta fel a szemöldökét, csak elnéztem.
  -Rám nézz ne máshova, mond a szemeimbe hogy félsz az egésztől.-mondtam de nem tudtam ránézni, valaki Harry vállára tette a kezét.
  -Ne csináld, csak elvágod magad.-mondta az ismerős hang...Liam. Harry elengedett majd kiegyenesedett.
  -Gyere bemutatlak a két kis rosszaságnak.-tette a kezét a hátamra Liam és kicsit lökött rajtam, hallottam hogy Harry valami csúnyát motyog majd elindul az ellenkező irányba.
  -Ő itt Rose...-mutatott a lány Nekora majd a fiúra nézett.
  -Ő pedig Luke...-mutatott a szőkés srácra.
  -Üdvözlünk a csapatunkban, nem lesz semmi baj ne félj, sajnos ők még gyakorló osztag, Ashton és Harry miatt nem tudtunk mi menni, jó kicsit miattad is, de ez most mellékes.-mosolygott Rose.
  -Ti mentetek volna?-kérdeztem.
  -Mi.-javított ki és rám mutatott.
  -Csak nem akartuk hogy te kis új hirtelen belekerülj a rosszba, és Ashton meg felderíteni van.-mondta és elmosolyodott.
  -Nélkülem.-duzzogott Luke.
  -Tudod hogy oda nem mehetsz...az nem olyan.-mondta.
  -Persze persze.-mondta és a lábán dobolt.
  -Ne izgulj, nem lesz baj, Harry elég tapasztalt és a legjobb csapatban vagy benne.-mosolygott.
  -Ja Dream Team!-vigyorgott Luke.
  -Rendben.-bólogattam. Legalább már tisztában voltam a csapatagokkal, Liam leült Rose mellé és a fejét simogatta, aki nekidőlt és halkan dorombolt.

  -Gyere mutatok valamit.-mondta Luke mikor Liam nem figyelt, gyorsan megragadta a csuklóm és elkezdett húzni egy ajtó felé.
  -Siess nincs sok időnk!-mondta, és behúzott az ajtón és gyorsan becsukta.
  -Úristen,mennyi lépcső.-mondtam, és felfelé néztem.
  -Futás.-futni kezdett, én meg utána nagyon fárasztó volt, mikor felértünk beütött valami kódot és kilépett a világosságba, utána sétáltam,az épület tetején álltunk.
  -Gyere a széléhez.-mondta és a korláthoz sétált, lassú léptekkel ide is követtem.
  -Hát nem szép?-nézett körbe, én lefelé nézegettem ahol egy csapat állt, hirtelen mintha a föld nyelte volna el őket.
  -Úristen láttad?-kaptam a fejemhez.
  -Mit?-nézett rám.
  -Eltűntek!!!!-mondtam, és a földre mutattam.
  -Kik?-kérdezte furán.
  -Hát valami zöldes póló volt rajtuk.-mondta.
  -A gyakorló pályán voltak?-kérdezte.
  -Igen.-bólogattam.
  -Tényleg semmit nem tudsz igaz?-kérdezte. Zavartam megráztam a fejem.
  -A gyakorló pályán,egy gyengített Systemet hoznak létre,ahol a támadások ugyan úgy érnek, de kevésbé okoznak sérüléseket és nem halálosak.Ilyenkor a tagok egymás ellen harcolnak de nem tesznek egymásban nagy kárt.-mosolygott.
  -De hárman vagyunk,ezt hogy lehet gyakorolni ha nem is párosan vagyunk?-kérdeztem.
  -Vagy ketten,vagy 2-1 ellen vagy megkérnek valakit, akik velük egyenrangú hogy szálljon be.-mosolygott.
  -De miért tűntek el?-kérdeztem, és még mindig nem hittem a szememnek.
  -Ilyenkor ebben a valóságban megszűnsz, hogy mondjam neked érhetően, mintha elteleportálnád magad egy másik korba.-mondta.
  -Nem lehet bent ragadni?-kérdeztem.
  -Nem szerintem nem,még nem találkoztam vele.-mosolygott.
  -Ahha értem.-bólogattam.
  -Ezt még nem mondta el neked Harry?-kérdezte.
  -Nem igazán...-mondtam.
  -Még várni akart vele.-fejezte be valaki helyettem a mondatot.
  -Basszus.-vakarta meg a karját Luke mikor hátrafordult, hát persze hogy ott állt.
  -Louis gyere velem.-nyújtotta felém a kezét, mikor mellé értem a hátamra tette a kezét és kicsit megmozdított az épület tetejének másik oldala felé, lassan leült, és hátát a korlátnak döntötte.
  -Gyere ülj le.-tette a kezét maga mellé, lassan leültem.
  -Rengeteg kérdésem van...-mondtam ki halkan.
  -Tudom...-mondta és az eget nézte.
  -Rendben van a Neko?-kérdeztem és a körömágyam tépkedtem.
  -Stabilizálták, de lehet károsodást szenvedett, mivel pár percig beállt nála a klinikai halál.Ha megéri a holnapi napot, akkor valószínűleg felépül.-mondta, és rám nézett.
  -Miért sírt ennyire a Harcosa?-kérdeztem megint, láttam ahogy beszívja az ajkait, de úgy tettem mint aki nem látja, volt valami amit nem akart elmondani.
  -Erről majd később szeretnék beszélni.-válaszolta,bingó.
  -Rendben.-mondtam és a elnéztem.
  -Tudnod kell hogy nekünk teljesen mások vagytok...-mondta és a kezét a kezemre tette.
  -Mások?-kérdeztem vissza.
  -Igen.-bólintott majd felállt.
  -Most mennem kell, de nemsokára gyertek vissza.-mondta, és már ment is az ajtó felé. Luke mellé sétáltam gyors léptekkel.
  -Mivel vagyunk mások az embereknek?-kérdeztem.
  -Nem akarja elmondani,nem is csodálom.-mondta és kikönyökölt a korlátra.
  -De mit?-húztam fel a szemöldököm.
  -Éljünk a lenti példával. Egy Neko élete során,egy embert szeret, lehetetlen elválasztani tőle, ugye csak ha nem erőszakkal, de akkor belebetegedik nagy valószínűséggel. A Fighetereknek a Nekojuk a részük lesz, szinte teljesen egyek lesznek, ha egy Neko idő előtt meghal,olyan mintha az embere elvesztette volna egy részét.-mondta, láttam hogy ő is takargat valamit.
  -Mi az amit nem mondtok el?-kérdeztem.
  -Ezt szerintem nem tőlem kéne hallanod.-mondta és rám nézett.
  -Miért nem?-kérdeztem.
  -Mert ez rád és rá tartozik.Nem akarom kettőtök között a bizalmat megingatni, bármire szívesen válaszolok,kivéve a Neko-Ember viszonyra.Az bizalmi ügy.-mondta.
   -Mióta ismered a Fightered?-kérdeztem.
   -Ashtont? Születésem óta,a központból hoztak el akkor még a szüleivel, vele együtt nevelkedtem és lettem az aki.Sok dolgot megúsztunk együtt, és úgy éreztem rengetegszer hogy csak én tudok neki segíteni,és ez visszafelé is.A hosszú évek alatt kialakult köztünk egy bizalmi viszony,bármit tesz,tudom miért tesz, tudom mit akar már csak a nézéséből is.-mondta és elmosolyodott.
  -És ő most hol is van?-kérdeztem, Liam említette de elfelejtettem.
  -Felderítésen,a rejtekhelyek egyikét próbálják felkutatni.Persze csak tisztes távolságból.Ide általában csak emberek mennek, és általában csapatban, de mivel a fiúk nem voltak itt ezért most ő most más csapattal ment. Még nem voltam felderítésen ezért nem tudok sokat mondani. A lényege az hogy nem keverednek harcba,mert akkor azt a helyet a szervezet megsemmisítené.-mondta és karját simogatta kissé idegesen.
  -Tuti nem lesz semmi baj.-mosolyogtam és a hátát simogattam.
  -Áh bízok benne,ő legjobb taktikus.-mosolygott.
  -És nem túloz.-sétált felénk Rose.
  -Már 9 évesen felfigyeltek arra hogy milyen jól átlátja másik támadását, és gyenge pontjait.-mosolygott mikor mellénk ért.
  -Jó nah,azért mégis...-nevetett Luke.
  -Mondhatsz bármit de a mi csapatunk a legjobb ebben a körzetben.-mosolygott.
  -Több körzet van?-húztam fel a szemöldököm.
  -Húha talán 5.-mosolygott.
  -És mindegyik ilyen nagy?-kérdeztem,egyszerre bólintottak.
  -A miénk azért is annyira jó mert mindhárman kivétel nélkül már kiskorukban tanulták hogy hogy éljenek túl, és hogy hogy is működik ez az egész. Nem mondom hogy jót tett a lelküknek, de az biztos hogy azért vannak még életben mert volt mire alapozniuk.-mondta Rose.
  -Igen-igen ez igaz.-bólogatott Luke. Annyira rossz volt ez hallani.
  -Vajon tudja?-súgta oda Rose Lukenak,aki csak megrázta a fejét.
  -Hallottam!!!-csattantam fel.
  -Bocsii..-nevetett kínosan Rose.
  -Gyertek menjünk vissza Liam küldött értetek.-mondta Rose és elindult az ajtó felé,jaj ne...megint vagy 100 lépcső lefel.

1 megjegyzés:

  1. Azta...ez egyre jobb lesz. Imádtam. Nagyon elégedett vagyok. Majd olvashatunk Harry szemszöget is? 💕 Kíváncsi lennék mi jár a sexy fejébe. 💙💛😍
    Milyen fegyverek??? Hmmm...hát...különleges pisztoly amivel meg lehet sebesiteni egy Nekot. Kés ami halálos méreggel van be kenve. Ij...um...talán kard. Kényelmes ruha...szerintem az is fontos. Kényelmes de jól véd. Fej védő. Ha nem ilyenekre gondoltál akkor Víz elem irányítása föld levegő,láva irányítása.
    Mikor lesz rész? Nem birok várni 😞

    VálaszTörlés